Click LIKE!

Sunday, July 26, 2009

Finally,I bought it!!

Ya,finally aku beli jugak buku Malaysia kita....aku dapat tau suria dapat surat exam ptd..so,aku pon boleh menganggaklah..mesti aku dapat jugak surat tu..hehe(perasan).Kali ni,dah masuk dua kalilah aku akan ambik ujian bertulis PTD..hope kali ni dapat lepas la...orang kata PTD ni ikut naseb..hurmm...

susahnyer nak cari buku ni kat penang..mmg susah..sbb tu beli kt KL,kebetulan masa tu ada kt KL...pastu,balik penang..g popular gurney...ada plak jual buku ni..dulu punyerlah susah nak jumpe..then,terjumpa pulak buku soal jawab utk peperiksaan am kerajaan..apa lagi grab la..

setakat ni br baca beberapa muka surat Malaysia Kita...harap leh habes la baca.kali ni nk prepare btul2..harap dapatlah PTD.huhuhu

Egao,


0 :: V.O.I.C.E.S :::

 

Blog Template by YummyLolly.com